Rahsia Tarikh Lahir – Apa nombor Anda?

Rita NM January 18, 2010 2


Assalammu’alaikum..

Apa nombor anda? Tentu korang pelik pertanyaan aku nie, macam main nombor pulak. Yang penting aku  masih siuman dan tak buat kerja haram. Ok, apa yang aku nak perkatakan di sini ialah Rahsia Tarikh Lahir korang. Ada formula untuk mengetahui nombor tu dan apa yg tersirat di sebalik nombor tersebut. Nanti korang kira sendiri ye.. Boleh dapatkannya di sini [...]. Macam aku nombor 6. Penerangan agak panjang malas pulak aku nak taip kat sini. Korang carilah sendiri ye..

Rahsia Tarikh Lahir nie merupakan kaedah sains tingkah laku manusia di mana melaluinya kita akan tahu kekurangan dan kelebihan diri dan bagaimana nak memanipulasinya supaya kita berjaya dalam hidup (InsyaAllah).  Melaluinya nanti kita akan dibimbing apa yang patut kite ceburi berdasarkan tarikh lahir itu supaya kita tidak membazir masa tercari-cari apa yang patut kita fokus.  Ini sebenarnya sebagai panduan sahaja. Apa-apa pun datang semua dr Allah. Cuma kita perlukan motivasi dan tunjuk ajar supaya kita berada dilandasan yang betul. Siapa pencipta rahsia tarikh lahir nie? Beliau ialah Dr Azizan Osman yang merupakan Moderator Seminar Kenali Potensi Diri 2010 . Personal & Business Coaching Program Richworks Resources.

Cukup bulan ni aku akan pergi seminar Dr Azizan nie. Sekarang nie tengah murah cuma rm50 sahaja dan harga asal rm497. Rebutlah peluang nie dan jangan ketinggalan. Dr Azizan telah menawarkan 100k tempat duduk yang bernilai rm 50 nie dan setiap rm1 akan didermakan di jabatan2 kebajikan. Sambil seminar sambil menderma. InsyaAllah derma tu menjadi amal jariah korang pulak.. Dengar cerita tempat duduk dah makin diisi, tinggal lebih 90k tempat duduk (mungkin dah berkurang). Cepat2 rebut peluang nie..

Kalau korang masih samar2, download dulu Laporan Percuma Rahsia Tarikh Lahir nie, fahamkan dulu.

Laporan Rahsia Tarikh Lahir

Laporan Rahsia Tarikh Lahir

Di dalam siri emailnya nanti, akan diterangkan apa itu rahsia tarikh lahir dan mendapat perisian percuma cara pengiraan tarikh lahir tersebut. Masa nie kamu bolehlah menengok nombor tersirat pasangan anda.

Anda mungkin berminat..